27 Nisan 2012 Cuma

18 Gündür çözülemeyen Tivibu sorunu!

Telekom'a attığım bir e-mail'i paylaşayım sizinle, birazcık fikir sahibi olursunuz Telekom hakkında.

Merhabalar,


9 Nisan'da tarife değişikliği istememizle sistem hatasından dolayı yanlışlıkla 02423218686 telefon numaralı, 1807261084 hizmet numaralı ADSL ve Tivibu bağlantımız iptal edildi. Defalarca 4440375, sosyal medya gibi kanalları kullansak da bu tarihten ancak 9 gün sonra 18 Nisan'da 1807680396 hizmet numaralı yeni ADSL bağlantımız geldi aynı gün içinde  Tivibu bağlantımızın da aktif olacağı söylendi fakat hala en ufak bir gelişme yok. Nasıl bir hataysa, 2012 yılında, teknoloji/bilgi çağı dediğimiz bu günlerde Türk Telekom mühendisleri çözemiyor. Nereyi arasak bizi başka yere yönlendiriyorlar ama sorunun çözümünde en ufak bir gelişme olmuyor. Müşteri hizmetlerini aradığımızda bağlantının santralda askıda olduğunu, santral ile konuştuğumuzda genel müdürlük tarafından onay verilmesi gerektiğini yoksa sorunun çözülemeyeceğini söylüyorlar. Artık biz de umudumuzu kestik.

Ama merak ettiğim bir şey var. Turk Telekom'un yeni sayılabilecek bir servisi olan Tivibu'yu kullanıcılara böyle mi yaymayı düşünüyorsunuz? Sorun ne olursa olsun, 18 günde çözülememesi tam olarak beceriksizlik ve sorumsuzluktur. Bunun farkında olun yeterli artık. Sorun nasıl olsa çözülemeyecek.


İyi günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder